poniedziałek, 28 grudnia 2015

Beginning

Witajcie :)
Nie mam pojęcia co mnie tknęło, aby założyć bloga. Jak widzicie to skutecznie, ponieważ to zrobiłam.  Nazywam się Agata, mam 16 lat. Jestem optymistycznie nastawiona, posiadam dużo pozytywnej energii i uwielbiam się uśmiechać. Kocham fotografować i rysować/szkicować. Postaram się dodawać ciekawe posty o wszystkim ;) (zobaczymy czy się uda). Nie będę tu zaglądać codziennie, ale postaram się często. Mam nadzieję, że z czasem nauczę się "istnienia" w tym serwisie. Zachęcam do pozostawiania komentarzy, pytań i zaobserwowania mnie :) 
***
Wiecie jakie to okropne uczucie zachorować w święta? Tak, jestem chora, ale jak na optymistkę przystało nie dramatyzuję, a moje samopoczucie się polepsza. 

 



8 komentarzy:

  1. Witaj Agatko!
    Zdrowka zycze.
    Pisz,bede zagladac:)
    Pozdrawiam,Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się. Również pozdrawiam. ;)

      Usuń
  2. W takim razie życzę zdrówka i natchnienia do wpisów i blogowania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Postaram się.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne włosy <3

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń